OS-mössa

Idag var jag i tidningen, det är faktiskt 1:a gången och det var lite nervöst men det blev nog ganska bra ändå trots att jag var på 1:sidan!


Det är om denna OS-mössa som alla vill ha och en journalist från Dagbladet ringde och frågade om mössan och om han kunde komma förbi och fota den. Så vi pratade lite och sen kom en fotograf och knäppte några kort...på mej med mössan. Jag trodde dom skulle nöja sig med garnnystan och mössan på våra dockor men icke. Men nu är det gjort och det blev en bra stor bild på mej på 1:a sidan.

    


Här är länken till Dagbladets hemsida: http://dagbladet.se/nyheter/sundsvall/1.1829993-rusning-efter-vinnarskallarnas-mossmodell


Jag har ju testat att göra den själv till Lilla G. Den jag gjorde blev i Easy och Fritidsgarn från Sandnes. Man får ta vad som finns för just nu är faktiskt de mesta garnet slut men vi får förhoppningvis in mer på måndag :-)

 

Lilla G med sin OS-Mössa!!

Ha det så bra!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0