Björnrike

Förra veckan var vi i Björnrike några dagar med familjen. På dagarna tänkte vi åka skidor och kvällarna hade jag tagit med mej min nya stickning, en kofta till mej som jag hade tänkt komma i gång med.

  Denna kofta men med en petrol färg.

Men 1:a kvällen så gick min sticka sönder (mitt eget fel :-( ) ve och fasa! Den lilla stickbutiken i Vemdalen hade tyvärr ingen rundsticka nr 3 men som tur var så hade Stora G tagit med sig garn till en Åremössa så hon blev glad att jag ville göra den. Tyvärr blev den ju klar jättefort så då fick jag ta fram virkningen istället.
Så det blev ett par sköldpaddor och en liten tårta till Lilla G. Vilken tur att jag tog med mej en kasse garn för det finns inget värre än sitta utan något för händerna och nästa gång ska jag ta med mej lite reservstickor också!




Lilla G blev supernöjd och vill ha ett gäng med sköldpaddor till sin lilla stad som hon tänker göra...vi får väl se hur många de blir!



En glad tjej på toppen!!!

Ha det så bra!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0