1:a inlägget!

Vad spännande detta är. Äntligen har jag skaffat mej en blogg föhoppningsvis så kommer jag att fylla den med massor med saker jag gör. Kan nog vara bra så att man vet vad man gjort.
Jag ska lägga in lite som jag sytt och stickat under 2009 som jag har på en annan hemsida så att allt samlats på samma ställe men det får bli ett eget inlägg.
Nu ska jag börja med julhelgsstickningen det blev en par sockor till lilla G. Jag stickade dem i Step 6, garnet med AleoVera och jojjobaolja, supersköna och lilla G är supernöjd med sina fina sockar. Jag har kvar ca 65 g på nystanet så det räcker säkert till ett par handledsvämare också.



Jag gjorde sockarna olika jag tycker det blir charmigare så.

Ha det så gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0